Radio Internet FuhYooFm

Selasa, Disember 30, 2008

PELANCARAN LAMAN WEB PEMUDA UMNO JOHOR BAHRU

.



Setinggi tahniah diucapkan kepada Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Johor Bahru yang berjaya mewujudkan lawan web sendiri http://umnojb.com.my/pemudajb.

Saya berkesempatan bersama-sama dalam majlis pelancaran yang telah diadakan pada hari Ahad, 28 Disember 2008 bertempat di Bangunan NPC, Johor Bahru. Pelancarannya telah disempurnakan oleh YB Tuan Haji Mohd Jais bin Sarday, Ahli Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri Johor yang juga Ketua UMNO Bahagian Kluang, Johor.

Dengan wujudnya laman web rasmi Pemuda UMNO Johor Bahru ini, segala maklumat dan berita-berita semasa terutama yang berkaitan dengan masyarakat sekitar Johor Bahru boleh di access pada setiap masa dan di mana sahaja.

Kelahiran laman ini juga begitu releven sekali ketika kita menghadapi dunia globalisasi yang penuh mencabar ini. Di samping itu, kegilaan anak muda masa kini yang kritis melontarkan idea dalam siasah semasa sangat berharga untuk kita menilai dan memberi penjelasan.

Adalah diharapkan laman web rasmi ini terus dikekalkan dan ditingkatkan mutunya dari masa ke semasa dan semoga kita semua berjaya membentuk sebuah pemikiran dinamis dan menjana warga yang bersedia menghadapi Era Teknologi Maklumat.


Ketibaan YB Tuan Haji Md Jais Sarday diiringi oleh Sdr Khalid Mohamad dan disambut oleh Haji Misbah Zainuddin, Setiausaha UMNO Bahagian Johor Bahru

.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Apa pasal merah menyala web budak-budak jaybee ni? Diorang datang bulan kah? huahuahuahua

UMNO Jaybee ni memang genetik tak baik lah. huahuahuahua

Tanpa Nama berkata...

i agree your idea ! very nice blog

Tanpa Nama berkata...

Although from different places, but this perception is consistent, which is relatively rare point!