Radio Internet FuhYooFm

Ahad, Mac 01, 2009

MALASNYA HENDAK MENGEMASKINI BLOG

.
Lama benar rasanya saya tidak mengemaskini blog ini, rasanya genap dua minggu. Memang banyak perkara hendak diluahkan di sini. Banyak kekangan dan diantaranya ialah kesakitan lutut kiri ini memberi banyak kesan untuk saya terus berfikir tentang apakah kesudahannya.

Saya menjadi malas untuk mengadap komputer sebaliknya lebih banyak di hadapan tv. Atau mungkin saya tidak berminat untuk melayari laman-laman web pada ketika ini banyak berhujah tentang politik semasa tanah air. Boring dan fedup dengan suasana pertelagahan dan karenah ahli-ahli politik serta penyokong fanatik.

Dalam keadaan ekonomi gawat sekarang, sepatutnya pemimpin parti-parti politik sepatutnya menggembeling tenaga dan fikiran untuk mencari jalan bagaimana mengatasinya.

Tidak terkecuali juga suasana pemilihan dalam UMNO yang akan berlangsung pada akhir Mac ini juga mengesankan walaupun ia tidaklah seteruk atau sehebat pada pemilihan sebelum ini.

Jadi, adalah lebih baik saya menonton siaran tv walaupun kegemaran saya tidak sama dengan keluarga yang ada di rumah. Saya hanya menonton saluran Astro 101, 103, 501, 502, 555, 556, 811, 812, 813 dan 814. Mudahnya ialah saya hanya meminati siaran berita, sukan dan ilmuan. Sesekali akan melihat juga 104, 105, 106 dan 119 terutama dalam pembelajaran alquran.

Ramai juga rakan-rakan yang bertanya mengapa saya tidak update blog. Terima kasih kepada mereka yang perihatin kepada blog saya walaupun saya begitu keciwa kerana blog ini tidak dibaca oleh keluarga sendiri (melainkan keluarga abang di Kuala Lumpur).

Mungkin keluarga saya belum terbuka hati untuk membacanya, tetapi saya percaya satu hari nanti mereka dapat membaca isi hati ini dan sejarah pengalaman hidupku. Insyaallah.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

warda baca je blog ayah...semoga ayah n mama sihat2 selalu n sentiasa berada dalam rahmat Nya...