.
"Pegawai Kami sedang sibuk, anda akan dilayan sebentar lagi". Itulah kata-kata teleinfo toll free Syarikat Air Johor (1800-88-7474). Jawapan seterusnya adalah "Pegawai kami masih sibuk, anda akan dilayan sebentar lagi". Akhirnya tidak kedengaran suara lagi.
"Pegawai Kami sedang sibuk, anda akan dilayan sebentar lagi". Itulah kata-kata teleinfo toll free Syarikat Air Johor (1800-88-7474). Jawapan seterusnya adalah "Pegawai kami masih sibuk, anda akan dilayan sebentar lagi". Akhirnya tidak kedengaran suara lagi.
Begitulah saya menghubungi SAJ Holdings Sdn Berhad sepanjang pagi ini. Tiada jawapan yang diterima.
Penduduk di Fasa 1 Bandar Baru Uda tidak mendapat bekalan air dari SAJ sejak jam 4 petang semalam. Tiada sebarang pemberitahun dan ini menyebabkan pelbagai kesukaran.
Kedai-kedai makanan tidak beroperasi hari ini kerana tidak mendapat bekalan air. Ramai yg mencari air untuk kegunaan penting seperti mandi dan memasak di luar.
Saya sendiri terpaksa ke pejabat di Jalan Padi Emas 4/1 untuk tujuan membersihkan badan.
Sehingga kini, jam 12.50 tengahari tiada tanda-tanda penduduk mendapat bekalan air. Seharusnya SAJ menghantar air menggunakan lori tangki di kawasan terlibat.
Sehingga kini, jam 12.50 tengahari tiada tanda-tanda penduduk mendapat bekalan air. Seharusnya SAJ menghantar air menggunakan lori tangki di kawasan terlibat.
Tiada ulasan:
Catat Ulasan