Radio Internet FuhYooFm

Rabu, Julai 23, 2008

GANDINGAN PENGERUSI DAN TIMBALAN PENGERUSI TETAP UMNO BAHAGIAN JOHOR BAHRU







Pemegang-pemegang jawatan Pengerusi Tetap dan Timbalan Pengerusi Tetap UMNO Bahagian Johor Bahru rasanya sukar untuk digugat dalam pemilihan pada 25 dan 26 Oktober 2008 ini.

Manakan tidak, Haji Aziz Ibrahim yang sekarang ini memegang jawatan Timbalan Pengerusi Tetap telah menyatakan kesediaannya untuk terus memikul tanggungjawab tersebut sedangkan beliau dilihat mempunyai kredebeliti sebagaimana yang ditunjukkan semasa mempengerusikan mesyuarat perwakilan pada tahun-tahun sebelum ini. Beliau telah menyatakan sokongannya kepada Haji Daud Md Noor untuk mengekalkan jawatan berkenaan.

Pada tahun 2004, Haji Daud Md Noor yang ramai mengenalinya sebagai Pak Daud pernah ditentang oleh Haji Md Noh Semiro. Tidak pasti samada Pak Daud akan dicabar oleh orang yang sama atau yang lain, yang pasti Haji Aziz Ibrahim adalah gandingan terbaik untuk ketika ini.

Pak Daud bukanlah nama baru dalam Bahagian Johor Bahru kerana beliau pernah memegang beberapa jawatan termasuk Setiausaha UMNO Bahagian. Walaupun beliau masih bergiat dengan perniagaan di Pulau Batam, Indonesia, namun beliau masih mempunyai waktu untuk berkhidmat dengan Pusat Khidmat Wakil Rakyat dan UMNO Bahagian Johor Bahru.

Lihatlah gambar-gambar yang terpapar bagaimana eratnya hubungan kedua-dua Pengerusi dan Timbalan Pengerusi Tetap UMNO Bahagian Johor Bahru.

Tiada ulasan: