Radio Internet FuhYooFm

Jumaat, Januari 02, 2009

RADIO IKIM.FM PADA BLOGKU

.
Malam ini tadi, balik saja dari membaca tahlil dan yassin di rumah jiran, saya terus melayari internet dan mencari mana-mana laman yang boleh dimasuki.

Entah macamana terjumpa pula blog "Sebuah Kisah Hidup". Pemunya blog ialah Kujie di alamat http://www.kujie2.com/.

Di sinilah saya terjumpa Blog Tutorial yang sangat kuidamkan selama ini. Maklum saja, tidak ada siapa pun yang mengajar saya membuat blog "Dunia Sunawan".

Terima kasih Kujie atas segala tunjuk ajar.

Saya akan cuba menambahbaik blog duniaku ini. Untuk pertamanya, saya cuba memasang radio IKIM.fm dan berjaya. Alhamdullillah.

Sesiapa yang ingin mendengar, bolehlah klik di penjuru atas sebelah kanan.
.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

can u leave ur phone number to me???

Tanpa Nama berkata...

Good Blog, I think I want to find me, I will tell my other friends, on all