Radio Internet FuhYooFm

Isnin, Julai 20, 2009

KARNIVAL SUKAN JPMM DUN TANJUNG PUTERI

.
Petang Ahad, saya ke Kampong Melayu Majidee kerana menyaksikan upacara penutup dan penyampaian hadiah kejohanan sukan JPMM atau Jawatankuasa Penyelarasan Mukim-Mukim Dewan Undangan Negeri Tanjung Puteri.

Program yang dimulakan pada jam 5 petang dimulakan dengan pemeriksaan barisan pemain bolasepak oleh YB Dato' Shahrir Samad di pertandingan akhir antara pasukan Kg Melayu dan Taman Iskandar.

Selain dari Dato' Shahrir, tetamu yang hadir adalah YB Haji Adam Sumiru, ADUN Tanjung Puteri serta pemimpin peringkat cawangan dan bahagian.

Ketika waktu rehat, tetamu jemputan mengambil kesempatan menunjukkan bakat bermain bola sepak. Mereka diberi peluang menendang bola untuk memasukkan ke gol sementara YB Haji Adam Sumiru menjaga gawang.

Memang melucukan apabila tidak dapat merealisasikan apa yang disorakkan di luar padang. Lihat saja gambar di atas, Wan Zuraimi (Ketua UMNO Cawangan Sri Impian) cuba memasukkan bola ke gawang.

Di akhir pertandingan bola sepak, pasukan Kampong Melayu dinobatkan sebagai juara setelah mengalahkan Taman Iskandar.

Gambar-gambar menunjukkan penyampaian hadiah bagi pertandingan bola sepak, sepak takraw, bola jaring dan bola tampar.

Penonton yang bernasib baik juga menerima hadiah dari cabutan tiket bertuah.





Diucapkan syabas kepada mereka yang berjaya dan juga YB Haji Adam Sumiru serta Jawatankuasa JPMM DUN Tanjung Puteri yang berjaya menganjurkan kejohanan.



Tiada ulasan: