Radio Internet FuhYooFm

Ahad, Ogos 30, 2009

PERGI BEBERAPA MAJLIS DI MALAM RAMADHAN

.
Sekarang ni saya dah bersiap dengan baju Melayu lengkap bersamping. Tujuannnya untuk ke beberpa majlis, dimulakan dengan majlis menyampaikan sumbangan di Skudai Kanan. Memang setiap tahun, Haji Mohd Said Ibrahim akan mengadakan majlis ini iaitu dari sebahagian zakatnya kepada penduduk yang tidak berkemampuan. Alhamdullillah, beliau tidak melupakan golongan tersebut di bulan mulia ini. Diharapkan juga beliau tidak lupa untuk menyalurkan zakatnya kepada Majlis Agama Islam semoga dapat diberi kepada golongan atau asnaf yang lain. Mudah-mudahan rezkinya akan bertambah di tahun mendatang.

Mungkin sejekap saja di majlisnya kerana akan ke Masjid di Taman Pelangi untuk majlis berbuka puasa bersama kariah disana anjuran Biro Agama UMNO Bahagian Johor Bahru. Tentunya Dato' Shahrir dan datin juga akan kesana. Dan selepas solat maghrib, akan ke surau di Jalan Merah Taman Pelangi untuk solat Isyak dan Tarawih.

Pemuda UMNO Bahagian Johor Bahru akan mengadakan majlis Ambang Merdeka di Dataran Kampong Melayu, inipun kena pergi juga, insyaallah.

Gambar ni saya baru masukkan
setelah pergi ke majlis di Skudai Kanan


Tiada ulasan: