Radio Internet FuhYooFm

Ahad, Mac 07, 2010

MERAKAM CERAMAH AGAMA

.
Saya baru membeli MP3. Kegunaan penting adalah untuk merakam pembelajaran Taranum yang saya ikuti pada setiap malam Selasa dan Khamis. Saya membelinya pun disebabkan VCam yang sering saya gunakan telah rosak. Begitu juga dengan perakan kaset telah tidak dapat digunakan.

Inilah kali pertama saya menggunakan MP3. Selain merakam suara, ia boleh digunakan untuk mendengar radio.

Hari ini, saya menggunakannya untuk merakam ceramah Ustaz Mohd Hafiz Mansor, Pegawai Agama Jabatan Mufti Johor. Dari MP3 ceramah ini akan saya pindahkan ke PC dan juga CD. Seterusnya ia boleh dimanfaatkan oleh mereka yang memerlukannya.

Ceramah hari ini adalah dalam program Maulidul Rasul di Surau Jalan Langkasuka, Larkin. Turut sama dalam majlis ini adalah YB Dato Seri Utama Shahrir Samad dan YB Adam Sumiru.
.

Tiada ulasan: