Radio Internet FuhYooFm

Rabu, Jun 09, 2010

MELIHAT PERMASALAHAN DI TERMINAL LARKIN

.
Sekali lagi Terminal Bas Larkin mendapat perhatian Dato' Haji Abdul Ghani Othman, Menteri Besar. Baru sebulan lebih yang lalu beliau telah melakukan lawatan ke kawasan ini dan pada hari ini tadi sekitar jam 3.30 petang, beliau sekali lagi membuat lawatan mengejut.

Petang semalam saya mendapat berita tentang lawatan ini. Ini tentunya berkaitan dengan laporan yang dikemukakan oleh Ahli Parlimen Johor Bahru, Datuk Seri Utama Shahrir Samad yang tidak berpuas hati dengan beberapa tindakan J-Corp melalui anak syarikatnya, Damansara Asset yang dikatakan tidak mengambil berat masalah penyewa bangunan dan beberapa tindakannya yang boleh menyebabkan banyak masalah.

Lawatan mengejut Menteri Besar ini menunjukkan betapa seriusnya kerajaan cuba menyelesaikan masalah rakyat. Tentulah lawatan ini tidak sahaja dari laporan yang disiarkan oleh PAS Johor Bahru (klik), sebaliknya beberapa siri pertemuan Ahli Parlimen Johor Bahru dan ADUN Tanjung Puteri serta siri lawatan ke sini telah menjadikan ia suatu isu yang perlu diambil perhatian serius.


Tiada ulasan: