Radio Internet FuhYooFm

Khamis, Jun 10, 2010

PERSATUAN PESARA KERAJAAN NEGERI JOHOR.

.
Saya pernah menjadi ahli Persatuan Pesara Kerajaan Negeri Johor dan pernah juga mewakili Daerah Johor Bahru ke mesyuarat perwakilan Negeri yang diadakan di Muar beberapa tahun lalu.

Begitupun, sehingga kini saya tidak pernah menerima surat panggilan untuk menghadiri mesyuarat agung daerah. Tidak tahu dimana silapnya.

Bagaimanapun, pagi semalam saya menerima panggilan dari Haji Misbah Zainuddin, Setiausaha Persatuan supaya saya bersedia membaca doa di majlis makan malam anjuran persatuan di Hotel M-Suite Johor Bahru bersempena mesyuarat agung. Dalam majlis ini, tetamu utamanya adalah Dato' Haji Abd Ghani Othman, Menteri Besar Johor dan isteri.

Di majlis ini yang diadakan pada malam semalam, saya bertemu rakan lama yang aktif dalam politik UMNO dari Bahagian Bakri, Sdr Bahar Siran.

Bahar Siran

Tiada ulasan: