Radio Internet FuhYooFm

Isnin, Mei 18, 2009

PESANAN DATO' SHAHRIR KEPADA AHLI MAJLIS MEWAKILI PARLIMEN JOHOR BAHRU

.
Sembilan orang Ahlimajlis Majlis Bandaraya Johor Bahru yang mewakili Parlimen Johor Bahru telah mengangkat sumpah pada 6 Mei yang lalu.

Mereka yang mewakili UMNO adalah Hajah Salmah Saffar, Khalid Mohamad, Azman Dawam, Dato' Yahya Jaafar dan Mohd Sunawan Hj Md Som sementara MCA diwakili oleh Tan Lian, Ang Boon Heng, Wong Kwee Eng dan Ng Puay Wah.

Parti MIC Johor Bahru mempunyai kuota seorang Ahlimajlis, namun Kerajaan Negeri masih belum membuat perlantikan.

Pengerusi Barisan Nasional Johor Bahru, YB Dato' Shahrir Samad berkesempatan menemui Ahlimajlis dari Parlimen Johor Bahru di Hotel Mutiara pada hari semalam.

Dalam pertemuan tersebut, beliau berharap Ahlimajlis dapat memberi komitmen dalam melaksanakan tugas dalam satu pasukan yang saling bantu membantu. Mereka hendaklah berkerja tidak sahaja dalam kawasan masing-masing, sebaliknya membantu rakan-rakan lainnya menyelesaikan sebarang perkara berbangkit.

Keutamaan menyelesaikan masalah rakyat hendaklah diutamakan tanpa mengira agama dan ras yang mencerminkan kesungguhan bekerja membantu rakyat.

Dato' Shahrir juga berharap dapat menemui semua Ahlimajlis dalam mesyuarat bulanan yang akan membincangkan pelbagai perkara kepentingan warga bandaraya terutama di dalam Parlimen Johor Bahru.

Hajah Salmah Saffar,
Ketua Whip Ahlimajlis MBJB

Tan Lian,
Timbalan Ketua Whip Ahlimajlis MBJB

Khalid Mohamad,
Ahlimajlis MBJB

Ang Boon Heng,
Ahlimajlis MBJB

Azman Hj Dawam
Ahlimajlis MBJB

Wong Kwee Eng
Ahlimajlis MBJB

Dato' Yahya Jaafar
Ahlimajlis MBJB

Ng Puay Wah
Ahlimajlis MBJB

Mohd Sunawan Hj Md Som
Ahlimajlis MBJB

Tiada ulasan: