Radio Internet FuhYooFm

Ahad, Oktober 11, 2009

PELUANG KEPADA KELAB WARGA EMAS BANDAR BARU UDA MELANCONG KE LUAR NEGARA SECARA PERCUMA

.
Kertas pemberitahuan tawaran kepada
ahli Kelab Warga Emas MJBBU

Hari ini, Sabtu 11 Oktober 2009, Masjid Jamek Bandar Baru Uda akan mengadakan sambutan Hari Raya. Orang ramai terutama ahli kariah adalah dipelawa untuk menyertai sambutan ini yang akan bermula dari jam 9:30 pagi hingga sebelum solat Zohor.

Tetamu utama pada majlis ini adalah Ahli Parlimen Johor Bahru, Datuk Shahrir Samad dan ADUN Tanjung Puteri, Haji Adam Sumiru.

Selain menikmati pelbagai jamuan yang akan disediakan, para tetamu akan dapat beramah mesra dengan semua yang hadir terutama pemimpin masyarakat setempat termasuk pimpinan masjid serta badan-badan dibawah naungannya.

Di majlis ini, pesakit yang menerima rawatan di Pusat Dialisis akan diberi cendermata. Mereka digalakkan hadir bersama keluarga masing-masing.

Apa yang menarik dalam sambutan ini adalah tawaran hadiah kepada pemenang soalan kuiz yang hanya boleh disertai oleh ahli berdaftar Kelab Warga Emas MJBBU sahaja. Pemenang yang bernasib baik akan dipelawa menyertai lawatan ke luar negara secara percuma.

Kelab Warga Emas dapat membuat tawaran seperti ini adalah hasil dari pendapatan terkumpul yang telah beberapa kali membuat lawatan di dalam dan luar negara.

Tawaran ini adalah julung kali yang pernah dibuat kepada kariah dan ia diharap dapat memberi kesan positif agar lebih ramai penduduk Bandar Baru Uda menyertai badan-badan sukarela di masjid ini yang akhirnya memberi kebaikan kepada semua pihak.

Untuk lawatan akan datang, Kelab merancang untuk membuat lawatan 5 hari 4 malam ke Kambodia pada cuti persekolahan iaitu dari 15 hingga 19 Disember 2009. Mereka yang ingin menyertai lawatan ini boleh menghubungi pejabat MJBBU.

Pilihan ke Kambodia, diantaranya adalah bertujuan untuk melihat kesan-kesan kekejaman rejim Pol Pot yang telah mengorbankan ribuan nyawa termasuk cerdik pandai dan alim ulamak beragama Islam.

Tiada ulasan: