Radio Internet FuhYooFm

Ahad, Oktober 03, 2010

SIAPA PEMILIK KERETA TOYOTA FORTUNA JJR2215

.

Kereta jenis Toyota Fortuna berdaftar JJR2215
yang melanggar/menggesel kereta saya

Apalah malang nasib bila kereta saya Proton Iswara yang diparkir di Jalan Cokmar 5, Taman Perling telah dilanggar atau digesel oleh sebuah kereta warna hitam jenis Toyot Fortuna. Waktu kejadian adalah pada ketika azan Asar berkumandang pada hari Jumaat 1 Oktober baru lalu.

Isteri saya yang membawa kereta tersebut tidak mengetahui kejadian berkenaan, namun seorang yang saya kenali, Hj Azman Tahir telah ternampak kejadian berkenaan kerana ia berlaku di hadapan rumahnya ketika ia hendak ke Masjid Taman Perling.

Mengikut Hj Azman, kereta dengan nombor pendaftara JJR2215 telah dipandu oleh seorang wanita seperti berbangsa India telah turun melihat keadaan kereta yang dilanggar. Bagaimanapun, sambil menggeleng-geleng kepala telah melarikan diri tanpa cuba mencari pemiliknya.

Bagaimanapu, isteri saya telah membuat laporan di Balai Polis Trafik Taman Tun Aminah.


.

Tiada ulasan: